


Η αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές αποτελεί μια πολύπλευρη διαδικασία, στην οποία συνεισφέρουν διάφοροι ειδικοί για την καλύτερη κατανόηση και αντιμετώπιση των αναγκών κάθε παιδιού. Η συμμετοχή του ειδικού παιδαγωγού, του λογοθεραπευτή, του εργοθεραπευτή και του ψυχολόγου εξασφαλίζει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση, η οποία βοηθά στη διαμόρφωση ενός εξατομικευμένου σχεδίου υποστήριξης.
Η συνεργασία αυτών των ειδικών επιτρέπει την πλήρη κατανόηση των μαθησιακών αναγκών και την εφαρμογή στοχευμένων εκπαιδευτικών και θεραπευτικών παρεμβάσεων, οι οποίες είναι καθοριστικές για την ενίσχυση της απόδοσης και της ψυχολογικής ευημερίας του μαθητή.